Успіх

Розбір співбесіди на роботу з hr

Знайшла на YouTube канал “”, автор каналу ходить по різних співбесід, записує його на відео і викладає на свій канал.

Молодий чоловік відмінно вміє проходити співбесіди і продавати свої компетенції. Всі компанії різні, інтерв’юери теж різні і всіх він відмінно проходить.

Одне з співбесід я вирішила розібрати.

Відео разбираемого співбесіди можна подивитися .

Компанія займається виробництвом сільгосптехніки, автор проходить співбесіду на менеджера з продажу.

Перше питання інтерв’юера (на відео): “Важливий для вас продукт, який ви продаєте”.

З відповіді інтерв’юер зможе дізнатися:

чи Є для вас різниця що продавати чи ні, як ви викладаєте свої думки (грамотність усного мовлення), як ви аргументуєте, вашу мотивацію, включаючи вашу мотивацію продавати саме цей продукт.

Автор відповідає, що проти продажу алкоголю і тютюну, а решту він готовий продавати.

Які висновки можна зробити з відповіді автора (кандидата):

Зараз новий тренд компаній – екологічність (не завдавати шкоди екосистемам або навколишньому середовищу), а так як люди частина екосистеми, то алкоголь і тютюн – це не екологічно і антитрендово. Так як компанія не має справу з тютюном і алкоголем, автор вирішив показати свій екологічний підхід і тим самим відповів на питання, що сільгосптехніку він готовий продавати. За легендою автор раніше не займався продажем сільськогосподарської техніки, тому це оптимальний відповідь. Якщо б автор раніше займався продажами сільгосптехніки, то швидше за все він би продавав свої компетенції і мотивацію через цей досвід і привів би аргументи чому він хоче продавати тільки сільгосптехніку))). І треба відзначити, що автор вміє грамотно викладати свої думки та аргументувати.

Друге питання: чи Заходили ви до нас на сайт?

Це питання можна прирівняти до питань: “Що вам відомо про нашу компанію? “, “Розкажіть три найважливіші речі про нашої компанії”, “Які цінності нашої компанії? “, “Що ви чули про нашу компанію? ” та аналогічні.

З відповіді інтерв’юер хоче дізнатися:

Інтерв’юер хоче визначити вашу мотивацію, хоче зрозуміти, що вас цікавить робота саме в ЦІЙ компанії або вам без різниці,

де працювати. Підготувався кандидат до співбесіди? Так як якщо кандидат не прочитав інформацію про компанії і не підготувався до зустрічі, то інтерв’юер це може розцінити як відсутність інтересу до роботи в даній компанії або невміння готуватися до зустрічі, не розуміння важливості цього етапу перед діловими переговорами (співбесідою). Особливо це важливо для менеджерів з продажу.

Також це може бути перевірка на здатності до пошуку потрібної інформації. Вийшло у кандидата дізнатися більше інформації про

компанії, що написано на офіційному сайті компанії.

Які висновки можна зробити з відповіді автора (кандидата):

Автор відповів, що заходив і показав, що вивчив продукцію, яку вони виробляють, задати уточнюючі питання. Це показує, що автор намагався розібратися, а значить вивчив інформацію.

Далі вже автор (кандидат) задає уточнюючі запитання інтерв’юера щодо негативних відгуків про компанії, які він знайшов в Інтернеті.

Тим самим, по-перше, він показує інтерв’юеру, що він не тільки заходив на сайт компанії, щоб вивчити її, але і шукав додаткову інформацію про компанію в Інтернеті.

По-друге, наявність великої кількості негативних відгуків про компанії, наводить на певні роздуми і звичайно ж, потрібно задати роботодавцю /інтерв’юеру/ питання на цю тему.

В цьому немає нічого поганого, якщо кандидат задає такі питання.

Третє питання: Ви зараз активно шукайте роботу? Як часто ходите на співбесіди? Скільки часу собі даєте на пошук роботи?

З відповіді інтерв’юер хоче дізнатися:

Наскільки вам терміново потрібна робота? Ви ходите по співбесідах, щоб вивчити ринок, на людей подивитися і себе показати і якщо трапиться цікава пропозиція, то прийміть його.

Або ви шукайте роботу, тому, що вона вам дуже потрібна зараз (або навіть вчора).

Які висновки можна зробити з відповіді автора (кандидата):

Кандидат має фінансовий запас і може дозволити собі час на відпочинок і на повыбирать, тобто кандидат зацікавлений в роботі і хоче працювати, але він вибирає і може дозволити собі час на вибір компанії.

А це означає, що кандидат буде вибирати і по зарплаті теж і якщо є зарплатна дельта на цю вакансію і роботодавець буде зацікавлений у цього кандидата, то швидше за все він запропонує верхню планку зарплатної дельти і кращі умови.

Четверте питання: У вас сім’я? Діти?

З відповіді інтерв’юер хоче дізнатися:

чи Є у вас ще якісь зобов’язання. Так як серед багатьох роботодавців, я зустрічалася з такою думкою, що якщо чоловік одружений і у нього є діти, то він буде зацікавлений у роботі, більше вмотивований, краще і результативніше працювати, так як є сім’я, яку потрібно утримувати, особливо, якщо дружина не працює і є маленька дитина. Такий співробітник більш передбачуваний, відповідальний і з меншою ймовірністю раптово буде звільнятися з стабільній компанії і з більшою ймовірністю може раптово звільнитися, де роботодавець не виконує свої фінансові зобов’язання перед працівником. Адже сімейний чоловік, та ще й з дітьми націлений на заробляння грошей і збільшення доходів.

А так само наявність сім’ї та дітей знижує ймовірність службових романів, що багато роботодавців не вітають на роботі.

Які висновки можна зробити з відповіді автора (кандидата):

Автор відповів, що одружений і має трьох дітей. Після чого я почула задоволену нотку у междометии “угу” (хоча, можливо, мені здалося)))

Продовження.

Очевидно, интерьюер з’ясувала, що хотіла, зі свого боку, прийняла позитивне рішення щодо кандидата і перейшла до обговорення рівня заробітної плати.

Наприкінці співбесіди, зазвичай інтерв’юер задає питання: “У вас є до мене якісь питання? “

Але кандидат взяв ініціативу в свої руки і зрозумівши те, що у інтерв’юера питання закінчилися, почав задавати свої.

Далі інтерв’юер розповіла про подальші кроки, дала зрозуміти кандидата, що вона буде рекомендувати його нанимающему менеджеру (ОПР) і зорієнтувала за термінами.

Мої коментарі:

Автор чудово відповів на всі питання (дал соціально-позитивні відповіді), продав свої компетенції і пройшов на другий етап – співбесіда з комерційним директором.

Інтерв’юер на даному співбесіді не проводила оцінку його компетенцій продажника, це може бути пов’язано з тим, що:

За менеджерів з продажу, особливо з досвідом роботи і особливо хороших менеджерів з продажу йде конкурентна боротьба серед роботодавців на ринку праці. Прожадники всім потрібні і їх не вистачає. Попит (вакансії) перевищують пропозицію (кандидати) і велика удача для роботодавця, що продажник взагалі прийшов на співбесіду і він ще й з хорошим досвідом, та ще й мотивація і грамотна мова і адекватність і все при ньому. Бажання і досвід є, решті навчимо. Так може міркувати роботодавець.

І другий варіант – HR (інтерв’юер) провів вхідний контроль, а перевірку компетенцій та оцінювати кандидата буде робити майбутній безпосередній керівник (комерційний директор)

Продовження: розбір співбесіди з наймають менеджером – комерційним директором, читайте в наступному пості.

Якщо хочете розбір будь-якого співбесіди (а може бути навіть свого, записаного а аудіо), надсилайте мені: knyazeva. spb@yandex. ru я зроблю пост або відео з розбором.

На співбесіді роботодавець може ставити багато різних питань і щоб краще підготуватись я склала на співбесіді з поясненнями до кожного питання, з якою метою задається той чи інший питання і рекомендації для відповідей. Збірник містить понад 100 запитань інтерв’юера на співбесіді.

Щоб ідеально підготуватися по кожному питанню, прочитайте питання , прочитайте коментар про те, з якою метою інтерв’юер ставить це питання (що він хоче дізнатися насправді), перегляньте запропоновані можливі варіанти відповідей і, керуючись своїм досвідом, навичками і рекомендаціями зі Збірки, підготуйте свої відповіді для співбесіди.

Якщо вам сподобався пост, ставте лайк та підписуйтесь на мій канал , щоб не пропустити нові публікації! Спасибі!

Продовження: розбір співбесіди з наймають менеджером – комерційним директором, читайте в наступному пості.

Дивіться інші мої публікації: